Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Damian88 | użytkownik

imię i nazwiskoDamian adresMade in Poland zarejestrowany25.02.2009 @15:45:34 ostatnio na stronie27.09.2016 @11:00:41

Sukcesem dla mnie nie jest REWELACJA a dodanie zdjęcia do ulubionych...



Robię to co lubię i to najważniejsze ...






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty484 komentarze8814 posty na forum356

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~KrisK    08.04.2011 @11:22:14
zdecydowanie tak, dobra reporterka ... a to że lekko krawa
~Femfatal    07.04.2011 @21:24:11
aaaa to wszytsko wyjasnia :Dto w takim razie ciesze sie bardzo ze wrociles :D:D
ostatnio edytowane: 2011-04-07 21:24:26
~Boskikrokodyl    05.04.2011 @21:26:45
dzieki na nalot trafiles w pare moich ulubionych
_______
***pif*pam*pum***
~anishqa    05.04.2011 @14:20:49
prawda! =) dzięki !
~soif    05.04.2011 @14:02:24
w drodze na pogrzeb dokladniej ..
~alterj    02.04.2011 @12:28:37
i ja witam. świetne te Twoje mgły.
~miderska    01.04.2011 @13:14:21
Damian Twoje odwiedziny są zawsze bardzo miłe ale nie czuj się w obowiązku , wpadaj kiedy będziesz miał czas , zdjęcia nie zając Hihihi
_______
Om mani padme hum ...
~Tukos    01.04.2011 @13:00:07
I Ja tak robię he he dlatego Photo Excite
Mimo to takie uwagi jak Twoje są cenne i warto brać je pod uwagę by poprawiać swój warsztat
Jeszcze raz Dzięki
_______
It is Better to Quest and Die then never have Quested at All
~Tukos    01.04.2011 @12:53:51
O ! I takich komentarzy potrzebuje. To zdjecie jak kilka innych zrobione przypadkiem niechcący poza tymi " pozowanymi "
Uwagi zapamiętane - poprawie się Dzięki Wielkie. Pozdro
_______
It is Better to Quest and Die then never have Quested at All
~miderska    01.04.2011 @12:23:28
Damianku
_______
Om mani padme hum ...
~Tukos    23.03.2011 @11:34:32
Pod jednym ze zdjęć napisałeś , że "trochę przepaleń " Co miałeś na myśli bo jeszcze chwilami nie łapie terminologii a nie chciałbym powtórzyć tego błędu w przyszłości
_______
It is Better to Quest and Die then never have Quested at All
~Tukos    23.03.2011 @10:57:51
Aaaaa musze bratu pokazać bo ma dwa soniacze ( nie pamiętam jakie ). No nic "obserwuje" Cie wiec będę tu zaglądał :D

Jeszcze raz wielkie dzięki i Powodzenia !
ostatnio edytowane: 2011-03-23 10:58:24
_______
It is Better to Quest and Die then never have Quested at All
~Tukos    23.03.2011 @10:52:21
He he he Dobre Dobre - masz racje Po
Porządne zabawy z foto zaczynają się w tym miesiącu dopiero bo idzie do nas sprzęt studyjny itd i taki jest właśnie plan by żona była pierwszą pod szkło
Powiem szczerze , że dawno nie spędziłem tyle czasu przy galerii jak dziś przy Twojej. Czadowe zdjęcia. Masz świetne oko - robisz takie zdjęcia jakie sam bym chciał robić. Bez wachania mógłbym się podpisać pod każdym z nich. Niestety za dużo czasu by te 400 dodać do ulubionych he he
Małe pytanie - jakiego aparatu używasz ? Wiadomo, że to nie puszka robi zdjęcie ale z ciekawości pytam

Pozdro Tukos
_______
It is Better to Quest and Die then never have Quested at All
~Tukos    23.03.2011 @10:43:23
Wielkie dzięki za trafne uwagi Na pewno z nich skorzystam bo dopiero zaczynam moją zabawę z foto i popełniam dużo błędów. Co do "Selfish" to zdaje sobie sprawę z błędów B&W i w kwadracie jest moim profilowym
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za cenne uwagi.
_______
It is Better to Quest and Die then never have Quested at All
~Tukos    23.03.2011 @10:29:26
Świetne prace. Szkoda słów, nie można się oderwać
Pozdro
_______
It is Better to Quest and Die then never have Quested at All
~auton    21.03.2011 @14:31:48
No z 10 razy mi sie przewinęło. Tu pewnie, ale może tez na innym serwisie.
~ASphotography    21.03.2011 @14:31:46
Piękna galeria, będę częściej zaglądał
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt